LANGUAGE LEARNING

Expressıng Opınıons

A.  ''I think'' ifadesi ''bence, bana göre, sanırım'' gibi anlamlara gelir. Olumsuz bir cümle kurulacak ise olumsuzluk ''think'' fiili üzerinde yapılır.
                                                                 
LANGUAGE LEARNING



I think learning grammer is the key to understand a language.
( Bence gramer ( dil bilgisi ) bir dili anlamanın anahtarıdır.)

I think grammer isn't more important than vocabulary.         ( YANLIŞ )
I don't think grammer is more important than vocabulary.    ( DOĞRU )




B.  '' I believe... '' ( inanamıyorum ki... ) / Emir believes... ( Emir inanıyor ki... ) '' yapıları da düşünce, fikir ve inanç belirtirken sıkça kullanılan yapılardır.

       I believe learning vocabulary is very exciting.
      ( İnanıyorum ki kelime öğrenmek çok heyecan vericidir. )



C. '' In my opinion / view '' ( Benim fikrime / görüşüme göre ) kalıbı da fikir belirtirken kullandığımız bir başka yapıdır.

     
       In my opinion, listening ih the key to understand a language.
      ( Benim fikrime göre dinleme bir dili anlamanın anahtarıdır. )

       In my view, we should set out early to arrive in Antalya before the night.
      ( Benim görüşüme göre geceden önce Antalya'ya varmak için erken yola çıkmalıyız. )


D. '' Personally '' ( Şahsen ) kelimesi de fikir belirtirken kullanılan başka bir kelimedir.

       Personally, ı think learning grammar is a waste of time.
      ( Şahsen dil bilgisi öğrenmenin bir zaman kaybı olduğunu düşünüyorum. )


E. '' I feel... ( Hissediyorum ki ) / She feels... ( O hissediyor ki ) '' yapıları da düşünce belirtirken kullanılır.

       I feel he will call you.      ( Seni arayacağını hissediyorum. )



F. '' For me... ( Benim için, bana göre ) '' ifadesi de kişisel düşünce belirtilirken kullanılır.

      For me, vocabulary is the most important thing in language learning.
     ( Bana göre kelime bilgisi dil öğreniminden en önemli şeydir. )



G. '' What ı want to say is... ( söylemek istediğim şey... ) '' ifadesi de sıkça kullanılır ve önemlidir.

       What ı want to say is we should be more patient.
      ( Söylemek istediğim şey daha sabırlı olmamız gerektiğidir. )



Homophones: İngilizcede yazılışları farklı okunuşları aynı olan kelimelere denir.

Benzer Örnekler: 

BE ------ BEE                                                               MAİL ------ MALE
BEAN ------ BEEN                                                      WAİST ------ WASTE
BOARD ------ BORED                                                SEE ------ SEA
CELL ------ SELL                                                        HOUR ------ OUR
FOR ------ FOUR                                                        KNEW ------ NEW
ATE ------ EİGHT                                                        MADE ------ MAİD
PEACE ------ PİECE                                                   EYE ------ I
ROAD ------RODE                                                      MEAT ------MEET
SOME ------ SUM                                                       PLAİN ------ PLANE



Yorum yok "LANGUAGE LEARNING"

Yorum Gönder